Tisdag

Var på komvux igår och det ser ganska bra ut, har bara väldigt mycket att läsa igen så han trodde inte att det skulle gå på ett år, hmm.. Inte bra för om det tar ett och ett halvt år måste jag vänta en termin med att söka in på lärarhögskolan. Så alltså måste jag bara klara det på ett år så är det! Jag kan göra "prövningar" i ämnen redan nu ivår, plugga själv och bara tenta av dom.. Kostar iofs 500:- per ämne men om det gör att jag slipper studielån en termin så kan det vara värt det. Ska iaf försöka klara Sv B så.

Nettan, Ricky och Ronja var här och åt middag igår himla trevligt. Nettan och jag gjorde lite shopping i mitt kök (tack gode gud för postorder!). Skönt att slippa gå i affärer..

Elias blev som vanligt överlycklig när Ronja kom, dom hade lite mys innan han skulle sova


BVC i em, Eddie ska ta spruta och få läkarundersökning. Hoppas allt är bra och att han får ta sprutan trots lite småförkyld...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vicka sötnosar, måste vara Lundbergssläkte!!!!

2010-03-09 @ 08:45:49
Postat av: Pappa

Det är klart att det är Lundbergs släkte...

2010-03-09 @ 09:18:09
Postat av: Nathalie

Hej Hanna:P Hade ingen aaning om att du bloggade. Kul! Såg din kommentar.. håller med dig.Det är liksom inte så att man ska ut och festa varje månad som förut, men man kan inte få fira sin 20årsdag utan att andra mammor ska klanka. Man är ingen sämre mamma för den sakens skull

2010-03-14 @ 10:13:42
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0