Måndag morgon

Början på en ny vecka, måndagar brukar ju inte direkt vara så fantastiska.. Sköna helgen är slut och jobbet väntar.. Men allt hänger på inställning; åh vad härligt att det är måndag igen, en helt ny vecka och det är en dag närmare sommaren!!
Nästan så jag trodde på mig själv och belv gladare :p

Helgen har bestått av jobb och mys med Älskling på kvällarna.. Jobbade bara 4 timmar om dagen men känns som om jag knappt träffat ungarna på hela helgen... Är inte van vid att åka ifrån dom så..

Idag blir det kalmar för att köpa byxor till Jonathan och sedan bio med Kajsa och Erik (om det hinns, förhoppningsvis). Daniel coh Emilia ska vara barnvakt åt mina pärlor.

Har inte så mycket mer att skriva, lägger upp lite bilder ist, håll till godo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0