Härlig helg

Helgen har hittills varit jättebra, började med att min älskade siis kom hit i fredags vid tolv och fixade mitt hår och sminkade mig =) (blev apsnyggt) Sen kom nettan och stefan och hämtade oss och vi for iväg för att ta bröllopskorten (tack mamma och pappa). Korten blev nog bra, hoppas jag, kändes ganska bra iaf. Men efter några kort så blir leendet lite stelt...Sen åkte vi hem och åt en god middag och sen satt vi och snackade och spelade kort hela kvällen.

Igår var det slappdag sen GICK vi hem till mamma och pappa i det underbara vädret! Åt god mat och även då blev det lite kortspel =)

Idag komme Olofssonarna (+Emilia och Leia såklart ! ) och äter söndagsmiddag, ska bli najs.

Ungarna börjar piggna till lite, febern är borta bara en massa snor kvar, ungefär på samma stadie som Jonathan och jag är..

I morgon ska jag till komvux och kolla upp lite grejjer så får vi se sen hur hösten ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0