Söndag

Söndag, städdag! Elias och Lucas har haft lite lekdate också. Härligt med lite "föräldraprat" med Malin :D

Fick nyss mail med veckans recept, verkar väldigt gott! Namnen är inspirerade av det kungliga bröllopet, kan tänka mig att om man har lite större barn så gör nog namnen på maträtterna att dom provar både det ena och det andra.

Veckans middagar
●●●●●
Falukorvens prinsessbakelse
Guldfiskens fina fisken med citron
Kunglig röra med färs och bönor
Prinsessans hår med kyckling & kokos
Slottets spaghetti med ost & köttsås

I fredags var det studenter för hela slanten, först till Kalmar och gratta Sebastian, smörgåstårta i Pukeberg efteråt. Sen bar det av till målerås där det vankades party! Syster yster var så snäll och erbjöd sig att ha Eddie och Elias åkte till Moffa så det blev en barnfri kväll/natt/morgon. Skönt det ibland, sov till 10!!

Lördagen avnjöts hos Mor och Far med grillat och en massa goda tillbehör. Hann med att tygsurfa lite också, så nu är tygerna till mitt överkast hittade. Blev apnöjd, dom är så fina!! Passar perfekt in i vårt sovrum som är shabby chic inspirerat.



Kommentarer
Postat av: Mamma

om allt gick som det skulle beställde jag tygerna vid halv tre i natt, hoppas jag räknade rätt med alla yard och incher

2010-06-13 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0