Förkylningstider

Elias är så snorig, han har fått sår under näsan för att man torkar honom hela tiden, men vad ska man göra? Hoppas han blir bättre innan han ska börja dagis iaf.

Barnen har precis badat, snacka om favoritsyssla.. Det är knappt man får upp Elias ur badkaret även om vattnet har blivit kallt och han också så är det forfarande lika roligt!


Elias "låste" in sig och Eddie på eddies rum förrut.. Eddie låg och sov i sin säng och Elias gick in och lyckades öppna garderobsdörren så den och den vanliga dörren fastnade i varandra på något sätt, jag fick bara upp en liten springa på typ 2 cm.. Snacka om panik, till slut fick jag upp dörren (med våld), hann iofs ringa och stirra upp Jonathan också innan...

20-års kalas för Robin i morron.. lilla kussen!! Ska bli trevligt att träffa släkten!

Känner att jag borde städa iordning här hemma, men orkar verkligen inte.. Man blir nästan bara slappare av att gå hemma och egentligen ha all tid i världen. Men det blir tvärtom, en liten grej på schemat (till exempel gå och handla lite mjölk) kan göra en uppstressad en hel dag.. hmm.. och sen har man skrattat åt en del äldre människor som planerar upp en hel dag om dom ska göra en liten grej. Men jag förstår dom nu. Iofs har man två små busungar att tänka på också, det är mycket med det om man ska gå ut.. det ska kläs på och bytas blöja, ätas och donas. Men på söndag ska Jonathan och jag åka på kryssning till Polen tillsammans med nettan och stefan.. Två dagar utan att behöva lukta kräk och bajs och annat... Ska bli otroligt skönt att bara koppla av fast jag kommer sakna mina pojkar! Moster Kajsa ska komma och vara barnvakt. Tack Siis för att du alltid ställer upp och hjälper till med ungarna. Känns så skönt för dom är så vana vid henne och känner sig trygga, då är det lättare att åka iväg utan sjukt dåligt samvete..



Igår var vi barnvakt åt Leia, hon är so go =) Skrattar nästan hela tiden, dom är så söta ihop kusinerna.. Snacka om att dom kommer ha kul och busa ihop sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0