Oj då, en blogg hade jag visst =)

Kom just på att jag hade en alldeles egen blogg, som jag helt glömt bort. Iofs har jag ju inte skrivit på lite drygt ett år, men vad gör det? Bättre sent än aldrig!

Både Elias och Eddie är sjuka, feber och snoriga, så synd om dom och lite synd om en trött mamma som har två gnälliga och sjuka barn..

Nu i kväll har jag varit i Målerås på kryddparty, trevligt.. Skönt att komma hemifrån en liten stund och prata med andra vuxna människor! Tur att min gamla faster ringer varje morgon och snackar lite annars hade man nog snart börjat prata bebisspråk ist..

Helg i morron!!! Ska bli skönt, även om man är mammaledig och hemma så blir det ändå skillnad på helgen när älskling är hemma också. En sovmorgon får man ju alltid då också. Familjen Fredriksson kommer hit i morgon på middag, alltid kul.

Fredags kvällens meny:

Förrätt
- Tapas; ost, chevrefyllda körsbärstomater, grillad paprika med fetaost, Croustader med skagenröra, naanbröd med en pestodipp och små cabanosser.

Huvudrätt - Fläskfilé Wellington med Potatisbakelse som serveras med Bearnaisesås och rödvinssås

Efterrätt - Citronmarängpaj

Blir riktigt sugen nu bara jag skriver ner det!! Alltid kul att laga mat, speciellt festmat!

Nu väntar sängen! Tjing

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Upp med hakan, snaaaaart är januari över

2010-01-22 @ 08:49:02
Postat av: malin

åå vilken fin blogg :)

2010-01-22 @ 10:20:59
URL: http://maliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0