Tack

Ville bara tacka alla som har hjälpt oss efter den hemska helgen!

Nu börjar saker och ting gå tillbaka till det vanliga, vardagen kommer ifatt.. Nu är det bara allt praktiskt som ska ordnas eller rättare sagt väntan just nu. Längtar tills allt är uppklarat så man kan lägga det bakom sig.

Barnen mår iaf bra, förutom att Eddie har åkt på en förkylning. Men det känns på ett sätt ganska skönt (!?) för då kan man ägna sig åt att ta hand om honom och lägga energin där och slippa tänka på allt som kunde ha hänt..Kanske lite egoistiskt att tänka så.. Men huvudsaken är att dom finns kvar här!!

Helgen blir lugn, kanske lite donande i trädgården. Ligger verkligen en hel del i talesättet "det som göms i snö kommer upp i tö" så det finns ju att göra.

Nu väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Jossé & Petra

Tänker på er! Tur att det gick så bra som det gick!

Kramar från Lindvägen!

2010-04-08 @ 22:30:23
Postat av: Kajsa

Jag kommer på lördag och hjälper dig dona i trädgården, kanske dags att sätta lite penseer i en kruka på altanen? :)



Jag är glad att jag har er helskinade kvar allihopa. Du vet väl att du inte bara är min syster utan även min bästa vän?

2010-04-09 @ 11:48:43
Postat av: Nettan

Det är det hemska i livet som stärker oss, tyvärr krävs det något riktigt drastiskt för att bli starkare. men nu räcker det. Krama Elias och vi sänder em hälsning till Eddie och Jonberg på sjukhuset.kram Fredrikssons

2010-04-10 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0